Prasības kandidātam:
Vēlme strādāt pasažieru apkalpošanas sfērā un pozitīva attieksme
Spēja strādāt paaugstināta stresa vidē un labas problēmu risināšanas prasmes
Ļoti labas komunikācijas prasmes
Precizitāte un atbildības sajūta
Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (saziņai ar ārvalstu pasažieriem)
Spēja strādāt maiņu darbu (darbiniekiem noteikts summētais darba laiks, kur darba laiks ir gan dienas, gan nakts laikā)
Iespēja uzsākt darbu 2025. gada 07.aprīlī.
Darba pienākumi
Pārstāvēt klientu aviolīnijas visā pasažieru apkalpošanas procesa laikā;
Pasažieru un pasažieru bagāžas reģistrēšana saskaņā ar klientu aviolīnijas prasībām un uzņēmuma procedūrām;
Pasažieru dokumentu (vīzu) pārbaude saskaņā ar pasažiera galamērķi;
Rindu regulēšana reģistrācijas zonā;
Pasažieru iekāpšanas procesa koordinēšana.
Uzņēmums piedāvā
Interesantu un dinamisku darba pieredzi strauji augošā uzņēmumā;
Apmācību kvalifikācijai;
Izaugsmes iespējas uzņēmuma iekšienē;
Konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas;
Transportu uz lidostu un no lidostas laikā, kad nekursē sabiedriskais transports;
Apmaksāta autostāvvieta;
Nelaimes gadījumu apdrošināšanu no 1. darbības dienas;
Veselības apdrošināšanas programma pēc 3 mēnešu pārbaudes laika;
Darba samaksa 6,60 EUR/stundā (mēnesī aptuveni 1050 eiro - 1250 eiro) pirms nodokļu apreķina;
Ikmēneša bonuss līdz 20% (ar bonusu mēnesī aptuveni no 1250 eiro - 1400 eiro) pirms nodokļu aprēķina;
Piemaksa par virsstundām, par darbu svētku dienās, par darbu nakts laikā atbilstoši likumdošanai;
Pabalsti dzīves svarīgos gadījumos atbilstoši uzņēmuma iekšējai labumu politikai.
INFORMĒJAM, ka atlases kārtu izturējušiem pretendentiem tiks veikta iepriekšējās darbības pārbaude un tiks ievērotas prasības ierobežojumiem darba tiesisko attiecību nodibināšanai , saskaņā ar likuma „Par aviāciju” 57.1.panta ceturto daļu. Jūsu dati tiks nodoti pastiprinātas iepriekšējās darbības pārbaudes veikšanai Valsts Drošības dienestam.